La companyia de moda tèxtil Mango treballa en una ampliació en un 50% de superfície del centre logístic de Lliçà d’Amunt. Mango, que ha presentat aquest dimecres al matí l’activitat que es desenvolupa en aquest centre de distribució, té en cartera una inversió de 35 milions d’euros, que s’afegiran als 230 milions que ja ha destinat a aquest equipament.
La previsió de Mango és afegir uns 90.000 metres quadrats de superfície als 190.000 que ja té edificats, i en ple funcionament, a la zona de Can Montcau de Lliçà d’Amunt. L’empresa va començar a tenir operatives les instal·lacions el 2016, amb els articles tèxtils que es distribueixen penjats, i ha completat la unificació de les diferents superfícies logístiques amb la introducció de les peces plegades.
L’ampliació projectada a Lliçà d’Amunt, que es preveu que s’enllestirà el 2023, permetrà al centre assumir el creixement de la logística de comerç electrònic (s’afegirà l’activitat de comandes al client final) i dotar de més capacitat i agilitat la zona d’expedicions.
Els directius de la companyia d’articles de moda tèxtil no han aventurat les necessitats de personal que requerirà aquest increment d’activitat, però han indicat que serà aproximadament equivalent a l’increment de superfície. Un 50% més de plantilla suposaria augmentar els 600 treballadors actuals al centre fins a 900.
El centre logístic de Lliçà d’Amunt té actualment una capacitat per subministrar unes 75.000 peces de roba a l’hora. Es distribueixen a les 2.100 botigues que el grup té a 110 països i als punts logístics del canal en línia que té la companyia.
El director general de Mango, Toni Ruiz, assenyala que “Lliçà és una aposta clau” per a la companyia. “Ens permetrà absorbir el creixement dels anys vinents i ens assegura ser capaços de reaccionar de forma més ràpida a les necessitats dels nostres clients”.
{{ comment.text }}