QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Manifestació de Prou Peatges aquest dimarts al migdia a la barrera de la C-33 a la Llagosta

La plataforma Prou Peatges ha organitzat demà a les 12.00 hores el primer #novullpagar massiu, una iniciativa que insta els ciutadans a no pagar en 11 peatges de Catalunya i en 3 més de situats a la comunitat valenciana. Una de les protestes serà al peatge de la C-33 a la Llagosta.


El 9 Nou
30/04/2012

Concretament, la plataforma defensa no pagar en els peatges de l’autopista C-32 a Vilassar (Maresme), la C-33 a la Llagosta, la C-16 a Manresa (Bages), als túnels del Garraf i a Terrassa-LesFonts, tots ells en els dos sentits, informa en un comunicat.

A més, insta els conductors a no fer-ho tampoc en les sortides dels peatges de Girona Sud (Gironès), Figueres Sud (Alt Empordà), Amposta-Deltebre (Montsià-Baix Ebre), Ulldecona-Vinaròs (Montsià), Reus i Martorell (Baix Camp_Baix Llobregat), aquest últim en sentit Barcelona.

La iniciativa també inclou els peatges d’Algemesí, Sagunt-València i Castelló, ubicats a la comunitat valenciana.

Respecte a les possibles multes de 100 euros als conductors que secunden la protesta, Prou Peatges defensa que es tracta d'”una amenaça i una mesura desesperada davant l’èxit de la campanya” i assegura que “no arribarà cap multa”.

Durant el dia de demà, a més, demanen als conductors que si es formen cues en el peatge manual es dirigeixin a l’automàtic o al Teletac, i que procedeixin a tocar el clàxon “insistentment” fins que aparegui un operari del peatge i obri la barrera.

De fet, la plataforma veu “molt probable” que algunes autopistes es puguin col·lapsar demà, el que segons la seva opinió provocaria una pujada de barreres generalitzada.

Prou Peatges ha anunciat que el pròxim #novullpagar popular es farà el 20 de maig.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 574 persones.