QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Margarita Arderiu, nova presidenta de Rotary Granollers

L’empresària va agafar el relleu d’Eugeni Riera que passa a ser el vicepresident a partir d’ara en la nova junta de l’entitat

El 9 Nou
01/07/2024
Granollers

L’empresària Margarita Arderiu, de Canovelles, és la nova presidenta del club Rotary Granollers i pren el relleu del fins ara president, Eugeni Riera.

El canvi de presidència es va fer efectiu divendres en un sopar amb la participació de socis i alguns amics de l’entitat.

La nova junta que formada per Arderiu com a presidenta; Jaume Guinot, com a macer (mestre de cerimònies), Eugeni Riera, com a tresorer i vicepresident; Sandra Pascual, com a delegada de joventut, i Ricard Gregori, com a secretari.

En aquest moment, el Rotary Granollers està treballant en la celebració del sopar Somriures a Taula, amb el suport del Gremi d’Hoteleria, que es farà al setembre i que servirà per ajudar a la Fundació Vallès Oriental.

LA PREGUNTA

S’equivoca Junts trencant amb el PSOE?

En aquesta enquesta han votat 1295 persones.