QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Martí Triquell, de Granollers, ordenat diaca a la catedral de Terrassa

El jove de 28 anys ha estat destinat a la parròquia de Sant Esteve de Granollers

Martí Triquell i Garrell, de 28 anys, ha estat ordenat diaca pel bisbe de Terrassa, Salvador Cristau, aquest diumenge al vespre en un celebració a la catedral del Sant Esperit, a Terrassa.

Triquell s’ha format els darrers anys al seminari del Bisbat de Terrassa amb l’objectiu de ser ordenat sacerdot. L’ordenació com a diaca és un primer pas que culminarà d’aqui a uns sis mesos amb l’ordenació com a prevere.

Per ara, el jove de Granollers ha estat destinat a la parròquia de Sant Esteve de Granollers, on ja ha estat aquests darrers mesos col·laborant en les celebracions litúrgiques i en activitats com la formació d’infants i joves.

En la celebració, Triquell ha estat acompanyat per una nombrosa representació de la parròquia de Sant Esteve de Granollers. També per gent vinculada amb les esglésies de Palou, Can Bassa i Santa Agnès, a la Roca. En representació de l’Ajuntament de Granollers, ha assistit a l’acte el regidor d’Educació, Francesc Arolas.

LA PREGUNTA

Veu bé que els EUA posin aranzels a Mèxic, Canadà i la Xina?

En aquesta enquesta han votat 318 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't