QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Millora dels accessos al parc del Montnegre i el Corredor des de Llinars i Vallgorguina

La Diputació i l’Obra Social la Caixa han invertit 57.440 euros en la millora de diversos accessos al Parc Natural del Montnegre i el Corredor des dels municipis de Llinars i Vallgorguina.

En concret, s’ha millorat l’accés en vehicle i s’han ampliat les zones d’aparcament a l’àmbit del Corredor. A Llinars, s’ha actuat al coll de Can Bordoi, que ha guanyat quatre places més. A Vallgorguina, s’ha actuat a les zones del dolmen de Pedra Gentil, on s’ha fet un nou accés per reduir l’efecte negatiu de l’erosió i s’han fet altres millores d’accessibilitat. També a Can Bosc, on s’han arranjat infraestructures ramaderes.

L’actuació s’ha fet amb la participació de l’empresa Dimas, que treballa per a la inserció laboral i social de persones amb discapacitats. En aquestes obres, hi ha treballat quatre persones.

LA PREGUNTA

Està d’acord amb la prohibició de les xarxes socials als menors de 16 anys?

En aquesta enquesta han votat 713 persones.