QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Minuts de silenci als ajuntaments en record de les víctimes d’Orlando

Diversos ajuntaments del Vallès Oriental han convocat aquest dimarts al migdia concentracions de rebuig per l’atemptat d’Orlando d’aquest diumenge on van morir una cinquantena de persones.

Granollers, Canovelles, les Franqueses o Mollet són alguns dels ajuntaments del Vallès Oriental que aquest dimarts a les 12 del migdia han convocat minuts de silenci en rebuig a l’atemptat d’aquest diumenge a Orlando. Els ajuntaments recorden que es tracta d’un atac terrorista contra els drets humans i la llibertat. També com a defensa dels valors democràtics, la convivència i la pau.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 310 persones.