QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Mollet demana a Ensenyament que resolgui les deficiències de l’escola Montseny

La regidora d’Educació de l’Ajuntament de Mollet, Alícia Domínguez, ha enviat una carta al Departament d’Ensenyament en què li demana que actui amb urgència per solucionar les deficiències detectades a la façana de l’escola pública Montseny, al barri del Calderí.

El 9 Nou
11/06/2013

La regidora ha enviat un informe tècnic fet per l’Ajuntament en què s’explica que, davant la caiguda de trossos de l’arrebossat del voladís de l’edifici principal, es va detectar que el problema no era l’arrebossat sinó la solidesa de la paret.

L’informe conclou que cal una intervenció immediata que suposa una reforma d’una part de la façana de l’edifici que és competència de la Generalitat i per això, Domínguez demana una solució urgent per evitar riscos a l’alumnat.

En la matexa carta, l’Ajuntament alerta sobre la situació de la majoria de les escoles públiques de la ciutat que tenen més de 25 anys, fet que implica un deteriorament cada cop més important.

El consistori recorda que el passat estiu va fer una inversió de 100.000 euros en obres de millora a les escoles tot i que no té el suport financer de la Generalitat.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 312 persones.