Mollet posa en marxa un nou servei d’assistència a la ciutadania

Guia els usuaris per fer tràmits en línia

L’Ajuntament de Mollet del Vallès, a través de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), ha posat en marxa des  dilluns d’aquesta setmana un nou servei d’assistència a la ciutadania, entitats i empreses per donar suport a la realització de tràmits electrònics.

Es tracta d’un servei d’assistència gratuïta que pretén facilitar la resolució de dubtes i guiar als usuaris a l’hora de fer tràmits en línia. D’aquesta manera es referma el compromís per un model d’administració més proper amb l’aposta per l’ús de les noves tecnologies en un context en el que cada cop són més rellevants les competències digitals.

Per fer-ne ús, només cal trucar al telèfon 93 026 72 25 de dilluns a divendres de 8 del matí a 8 del vespre o bé adreçant un correu electrònic a esuport@molletvalles.cat. Les consultes que atendrà aquest servei són les relacionades amb la presentació de sol·licituds electròniques, la recepció de notificacions electròniques, l’accés a la carpeta ciutadana o l’ús de la plataforma de contractació.

A més, el servei donarà suport en la tramitació electrònica a les diferents campanyes específiques com ara les sol·licituds d’ajuts de menjador i llibres, ajuts d’escoles bressol o subvencions d’entitats.

LA PREGUNTA

Està d’acord que els ajuntaments incorporin l’ús del català als requisits per adjudicar contractes públics?

En aquesta enquesta han votat 113 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't