Mollet posa en marxa un nou servei per atendre a persones sordes

Es farà a través de la plataforma SVIsual amb un intèrpret a distància

L’Ajuntament de Mollet i la Federació de Persones Sordes de Catalunya posa en marxa un nou servei per facilitar que les persones amb discapacitat auditiva puguin fer qualsevol gestió a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de forma autònoma i sense haver d’anar-hi amb un intèrpret.

Es tracta de la plataforma SVIsual amb la qual un intèrpret professional a distància, a través de videoconferència, facilita que una persona amb discapacitat auditiva pugui comunicar-se sense cap barrera amb les persones informadores de l’OAC.

La principal funció d’aquesta aplicació és facilitar que les persones amb discapacitat auditiva es puguin comunicar amb persones oients en temps real i, en aquest cas concret, puguin accedir amb facilitat als serveis que ofereix l’Ajuntament i fer qualsevol tràmit o gestió amb autonomia.

El servei ha començat a funcionar després d’unes setmanes de proves i està disponible de dilluns a divendres de 10 del matí a 1 del migdia.

LA PREGUNTA

La conducta de Puigdemont, com diu el conseller d’Interior, va ser “impròpia”?

En aquesta enquesta han votat 858 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't