QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Mor a 86 anys Salvador Solà Dachs, vinculat amb nombroses entitats de la Garriga

Va morir la matinada de dissabte

El 9 Nou
01/04/2020
La Garriga

Salvador Solà Dachs, vinculat amb nombroses entitats de la Garriga, va morir la matinada d’aquest dissabte a 86 anys. Fill de la família de l’antiga casa de Can Dachs, va treballar a l’empresa Frank Keerl, a l’Hospitalet.

Quan van morir els seus pares, fa més de 30 anys, es va traslladar a viure a la Garriga. I des que es va jubilar ho va fer a l’Asil-Hospital. En els darrers dies, Solà havia estat ingressat a l’Hospital General de Granollers, on va morir.

Solà era una persona molt coneguda al poble. Els Pastorets eren una de les seves passions però també va col·laborar amb entitats esportives com l’Handbol La Garriga -on va ser durant molts anys el delegat i s’encaregava de portar cada dilluns les actes dels partits a la federació, a Barcelona- o la Penya Barcelonista. Cada any, feia de voluntari de la Mitja Marató i participava en l’elaboració de catifes de flors per la diada de Corpus.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 123 persones.