QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Mor en un accident a Roma un professor de l’Institut Carles Vallbona de Granollers

Manuel Muñoz, original d’Andalusia, feia anys que vivia a Granollers i també havia treballat a l’Educem i a l’Antoni Cumella

Un veí de Granollers va morir atropellat la matinada de divendres a dissabte de la setmana passada quan circulava amb patinet elèctric a Roma. La víctima, de 36 anys, es deia Manuel Muñoz i era professor d’anglès i cap de Departament de Llengües Estrangeres de l’Institut Carles Vallbona, a la mateixa capital vallesana. Havia anat a passar el cap de setmana a Roma per seguir el Jubileu de l’Església Catòlica.

Els fets van passar pels volts de les 2 de la matinada, quan tornava a l’hotel amb patinet elèctric i una persona que havia perdut el control del cotxe el va envestir per darrere. Muñoz va morir a l’acte i la seva parella, que conduïa un altre patinet elèctric, just davant seu, va perdre el coneixement fruit de l’accident i va haver de ser operat d’urgència per lesions, segons han detallat diversos mitjans de comunicació.

La situació va agafar a contrapeu la comunitat educativa del Carles Vallbona i de l’Educem, també a Granollers, on Muñoz havia impartit classe fins al 2017 i encara mantenia relació amb part del professorat.

A més a més, anys abans Muñoz treballat a l’Institut Antoni Cumella de Granollers i en una empresa de serveis de traducció i interpretació a Sant Fost. El professor, que era natural de los Palacios (Sevilla), feia anys que vivia a la comarca.

Arran de la notícia, el Vallbona es va activar ràpidament i dimarts va organitzar un homenatge a les 2 de la tarda al pati. S’hi va convidar alumnes i exalumnes, professors i exprofessors i famílies vinculades a l’escola. Un grup d’estudiants i de professors de l’escola, per separat, van compartir cartes en homenatge al professor i una mestra va tocar una cançó amb la guitarra.

Un grup de professors durant l’acte de comiat dimarts a l’Institut Carles Vallbona / Institut Carles Vallbona

L’acte va incloure una cançó d’una músic que agradava molt a Manu Muñoz que ha sonat tota la setmana durant el canvi de classe. “Era un professor molt estimat al centre. Abans de marxar de cap de setmana, ja ens va explicar tot el que faria. Es relacionava molt amb molts companys de feina i era molt jovial i animat”, explica la directora del centre, Chus Bermúdez.

En homenatge a Muñoz, els alumnes van escriure frases de record en post-its, que han quedat penjat en plafons al centre. Més endavant, s’enganxaran en un llibre i s’enviaran a la família del professor. Està previst, igualment, que l’institut planti un taronger, pel seu vincle amb Andalusia, en record seu en un jardí interior del mateix edifici.

LA PREGUNTA

Està a favor de l’ampliació de l’aeroport del Prat?

En aquesta enquesta han votat 293 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't