QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Mor un veí de les Franqueses en accident de trànsit a Sant Pol de Mar

Un veí de les Franqueses de 39 anys, Gabriel G.D., ha resultat mort aquest dimarts al migdia en un accident a la carretera N-II a Sant Pol de Mar (el Maresme). La moto que conduïa ha topat frontalment amb un turisme.


El 9 Nou
20/07/2010

Un home de les Franqueses de 39 anys, Gabriel G.D., ha mort aquest dimarts al migdia a conseqüència d’un accident de trànsit que s’ha produït al quilómetre 661,5 de la carretera N-II al terme municipal de Sant Pol de Mar (el Maresme).

Segons informen els Mossos d’Esquadra, l’accident ha tingut lloc pocs minuts abans de 3/4 de 12 del migdia quan la moto que conduïa el veí de les Franqueses ha topat frontalment amb un turisme. De moment es desconeixen les causes.

Al lloc de l’accident han acudit efectius dels Mossos d’Esquadra, de la Policia Local de Sant Pol de Mar i sanitaris del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM), que no han pogut fer res per salvar la vida de Gabriel G.D.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 487 persones.