Neix la marca col·lectiva Botifarra de la Garriga

El projecte vol ser una eina de suport al sector cansalader i un nou actiu identificador del municipi

L’àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de la Garriga ha engegat el projecte de la marca col·lectiva Botifarra de la Garriga, una nova eina de suport al sector cansalader local, que compta per ara amb cinc productors adherits: La Perla, La Moreneta, Can Torrents, Ca la MAria José i Can Valldoriola.

Sota aquest paraigua de marca, es vol identificar el producte i disposar d’un mitjà per a la seva promoció, també més enllà de la Garriga. Així ho ha explicat en la presentació de la marca la regidora de Promoció Econòmica de l’Ajuntament, Txell Catalan, qui ha declarat que “no és només un segell, sinó que la marca pretén donar recolzament al sector cansalader de la Garriga per oferir respostta als reptes de futur, com la formació professional, el relleu generacional o la relació amb la restauració i la producció local”.

Així, s’etiquetarà amb el logotip de la marca Botifarra de la Garriga aquella que s’elabora al municipi amb els ingredients estipulats. Aquesta marca vol esdevenir també un nou actiu identificador, lligat als valors de la Garriga, que repercuteixi en altres sectors com la restauració, el producte de proximitat o el turisme.

LA PREGUNTA

La conducta de Puigdemont, com diu el conseller d’Interior, va ser “impròpia”?

En aquesta enquesta han votat 1054 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't