QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Nou desviament de trànsit per les obres al carrer Girona de Granollers

Les obres de reforma del carrer Girona de Granollers tornaran a comportar desviaments de trànsit a partir d’aquest dilluns. En concret, els treballs obligaran a tallar la circulació en sentit nord en el tram que va de la cruïlla del carrer Pinós fins a la cruïlla del carrer Minetes.

El 9 Nou
25/08/2013

Està previst que aquest tall s’allargui durant un mes. Segons ha informat l’Ajuntament, la circulació es desviarà a través dels carrers Pinós, Joan Enric Dunant i Minetes, on es tornarà a connectar amb el carrer Girona. En aquest punt, només es permetrà el gir a la dreta, per seguir en direcció nord. No hi haurà afectació per als vehicles que vagin en sentit sud, que podran seguir travessant tot el tram d’obres.

D’altra banda, dilluns es reobrirà la cruïlla del carrer Girona amb el carrer Minetes per la banda de ponent, tancada des de mitjan juny. Amb tot, només podran accedir al carrer Minetes els vehicles que circulin en sentit sud i facin el gir a la dreta. Aquesta obertura facilitarà l’accés als habitatges del carrer Francesc Tarafa, que fins ara només podien entrar-hi per la travessia Tarafa.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 561 persones.