QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Nous murs i graderies a la pista coberta del parc Pompeu Fabra, a Cardedeu

L’Ajuntament de Cardedeu ha fet millores a la pista coberta del parc de Pompeu Fabra. En concret, s’han construït nous murs i unes noves graderies. També s’ha fet un camí de formigó per faciltar l’accés de persones amb mobilitat reduïda.

El 9 Nou
02/03/2015

La pista poliesportiva del parc de Pompeu Fabra, a Cardedeu, s’ha millorat amb la construcció de graderies i de murs a l’entorn de l’equipament. A més de millorar el confort dels usuaris, segons l’Ajuntament, aquesta obra també permet “consolidar els talussos i evitar l’entrada de sorra i aigua a la pista en cas de pluja intensa”.

L’actuació s’ha completat amb la pavimentació d’un camí amb formigó que facilita l’accés de persones amb mobilitat reduïda des del pas de vianants de l’avinguda de l’Onze de Setembre fins a la rampa d’accés a la pista. També s’ha instal·lat una tanca perimetral de pals de fusta per evitar caigudes.

LA PREGUNTA

Creu que les converses d’alto el foc entre Iran i els EUA arribaran a bon port?

En aquesta enquesta han votat 941 persones.