QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Nova concentració dels treballadors de l’Hospital de Granollers

Els treballadors es concentren cada dimecres per reclamar millores laborals i salarials i a la sanitat pública

Al voltant de 200 treballadors de l’Hospital de Granollers s’han tornat a concentrar aquest dimecres a les portes de l’edifici de Consultes externes per reclamar millores en les condicions salarials i laborals i més recursos per a la sanitat pública.

En aquesta ocasió, a més, han recollit diverses caixes d’aliments i productes d’higiene i neteja que han lliurat al Xiprer i a l’associació Maná, de les Franqueses. També s’ha guardat un minut de silenci en record del cantant Pau Donés i s’ha escoltat una cançó seva.

Els treballadors es manifesten cada dimecres i han anunciat que la setmana entrant ho faran a les 8 del vespre a la plaça de la Porxada on es llegirà un manifest que es lliurarà a l’alcalde i president del patronat de la Fundació Hospital Asil de Granollers, Josep Mayoral.

LA PREGUNTA

Està d’acord amb la prohibició de les xarxes socials als menors de 16 anys?

En aquesta enquesta han votat 5904 persones.