QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Nova marxa contra el criador de gossos per a experiments de Sant Feliu

Unes 200 persones defensores dels drets dels animals es van concentrar diumenge a Sant Feliu per protestar contra l’ús d’animals per a l’experimentació científica.

El 9 Nou
01/05/2012

L’objectiu final de la marxa organitzada per l’associació Igualdad Animal va ser Harlan Iterfauna, que es dedica a la cria d’espècies per fer experiments. Una bona part dels manifestants van arribar amb un autobús organitzat des de Barcelona.

La portaveu d’Igualdad Animal, María Xosé Gómez, va explicar que no es volen oposar a l’avanç de la ciència. Rebutgen, però, “que s’experimenti amb animals que tenen capacitat de sentir dolor i patir la privació de llibertat”. És la segona protesta que aquesta entitat fa a Sant Feliu contra el criador de gossos.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 565 persones.