QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Palautordera es declara moralment exclòs de la monarquia espanyola

El ple de Palautordera va aprovar aquest dimarts una moció de la CUP que defensa la sobirania nacional i expressa la voluntat d’abolir la monarquia.


El 9 Nou
07/04/2012

La moció la van presentar amb la convicció que “la pervivència de la monarquia espanyola és una imposició que fa palès el baix grau de la qualitat democràtica de l’Estat espanyol”. També es declara Santa Maria municipi moralment exclòs del domini de la monarquia i s’expressa la voluntat de viure “en uns Països Catalans lliures i democràtics”. CiU va donar llibertat de vot als seus regidors. La moció es va aprovar per quatre vots a favor: un de CiU, un de GdP-ERC i dos de la CUP; cinc abstencions (tres de CiU i tres del PSC); i un vot en contra, el del PP.

La CUP també va presentar una altra moció contra la reforma laboral, que també va ser aprovada. CiU i el PP es van abstenir.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 545 persones.