QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Parets licita les obres de millora de la residència Pedra Serrada

Tenen un pressupost de més d’un milió d’euros i inclouen la climatització de la residència, la coberta de l’edifici i el segon pati interior

L’Ajuntament de Parets ha posat en marxa la licitació de les obres de reforma i millores a la residència Pedra Serrada.

Fonts municipals han indicat que els treballs podrien començar al voltant de la primera quinzena de desembre.

La intervenció donarà prioritat a la climatització que consistirà en el desmuntatge i retirada dels elements actuals de ventilació i la instal·lació d’una bomba de calor i un recuperador d’alta eficiència, juntament amb un ventiloconvector tipus split a cada habitació.

Pel que fa la intervenció a les cobertes, es refaran tots els pendents, es col·locarà una nova impermeabilització i es posarà un nou aïllament en algunes per solucionar l’acumulació de l’aigua i les filtracions de l’equipament.

I al segon pati interior es farà una adaptació similar a la que es va fer amb el primer pati. S’ampliarà la zona pavimentada, es plantaran tres arbres, es col·locarà una pèrgola, bancs i s’habilitarà un espai per a l’hort urbà.

El pressupost d’execució de les obres de reforma de la residència és d’1.084.339 euros dels quals 448.074 són finançats a través dels fons europeus Next Generation i 636.265 els aportarà l’Ajuntament.

LA PREGUNTA

Creu que Espanya ha d’incrementar la despesa en Defensa?

29%
71%
En aquesta enquesta han votat 415 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

Fes un comentari

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't