La carretera transcorre per l’interior del poble en un tram de més de dos quilòmetres i amb una amplada de només sis metres. La proposta insta la Generalitat a redactar i aprovar el projecte constructiu de la variant de la carretera, però, mentrestant, reclama mesures de pacificació del trànsit i fer estudis de circulació viària al seu pas pel poble per conèixer les característiques de la circulació, com ara el nombre i el tipus de vehicles que hi passen, la velocitat o la distribució horària.
El diputat de JxSí Marc Sanglas apunta que la carretera ha esdevingut una via de pas pels camions que van de la Central Integral de Mercaderies (CIM) del Vallès a l’Eix Transversal. “És una carretera que en condicions normals aguanta bé el trànsit, però s’ha convertit en una via de pas de vehicles de gran tonatge entre el CIM Vallès i l’Eix Transversal. I això ha fet que el seu pas per Sant Feliu de Codines s’hagi convertit en una qüestió preocupant. Hi ha un element a resoldre fonamental, que són els problemes de seguretat que hi pugui generar el pas de trànsit pel municipi mentre no es construeixi la variant, especialment pels vehicles de gran tonatge. El seu trànsit natural no ha de ser aquesta carretera”.
{{ comment.text }}