L’Ajuntament de Canovelles ha donat a conèixer aquest dilluns els canvis en l’estructura del govern municipal derivats de la renúncia del regidor Guillem Sánchez Prat per dedicar-se al 100% a les tasques de diputat del PSC al Parlament. Va presentar la seva renúncia al ple de desembre.
Guillem Sánchez portava les regidories d’Economia., Hisenda i Recursos Humans i era el responsable de l’àrea d’Economia, promoció, serveis centrals i bon govern, una de les quatre que tenia el govern. Amb els canvis, aquesta àrea desapareix i queda integrada a la de Coordinació que porta l’alcalde Emilio Cordero. El batlle assumeix les regidories d’Economia i Hisenda. En canvi, la de Recursos Humans se la queda Santiago Mondragón.
El govern queda estructurat, ara, en tres àrees enlloc de quatre. La segona, la d’Acció comunitària, cicles de vida i serveis a les persones, es manté tal com es plantejava el juny de 2023. Està coordinada per la regidora Yolanda Sánchez i aglutina un total de deu regidories.
La tercera i última àrea, anomenada àrea de Dret a la ciutat i agenda urbana i coordinada pel regidor Alejandro Moral, integra, des d’aquest mes de gener i a banda de les que ja aglutinava, les regidories d’Activitat econòmica, promoció i consum, i la de Mercat municipal no sedentari, fires i turisme.
Canvis als tinents d’alcalde
La marxa de Sánchez Prat, que era el segon tinent d’alcalde, també ha fet reestructurar les tinences d’alcaldia: s’hi incorpora el regidor Santiago Mondragón que passa a tenir una dedicació exclusiva a l’Ajuntament. Serà el quart tinent d’alcalde. La resta són: primera tinent d’alcalde, Yolanda Sánchez Bueno; segon tinent d’alcalde, Alejandro Moral Ramos; tercera tinent d’alcalde, Teresa Riera Planas; quart tinent d’alcalde, Santiago Mondragón Martos i cinquè tinent d’alcalde, Maria Flor Sánchez Enrique.
Miquel Castellà torna a l’Ajuntament
Durant el ple d’aquest dijous, està previst que prengui possessió del càrrec l’onzè regidor del grup municipal socialista, Miquel Castellà Riera, que ja havia estat regidor del consistori anteriorment.
{{ comment.text }}