QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Les regidores Villegas, Aixendri i Jiménez, de Granollers, augmenten la dedicació a l’Ajuntament del 50% al 75%

Carlos García Torrado no tindrà sou i només cobrarà per assistència a plens i comissions

El ple de l’Ajuntament de Granollers d’aquest dimarts va aprovar un increment de la dedicació a l’Ajuntament de les regidores Maria Villegas, Vanesa Jiménez i Cinta Aixendri, que passen del 50% de la jornada al 75%.

Amb la darrera reestructuració del govern, Villegas ha sumat les àrees de Transparència i Bon Govern i Salut Pública i Consum a les que ja tenia. Aixendri, que portava Promoció Econòmica. Ocupació i Turisme ha sumat l’àrea de Mercats. Jiménez continua amb Cultura.

Carlos García Torrado, adjunt a joventut, no tindrà dedicació i cobrarà indemnitzacions per assistència a ple.

Els canvis deriven de la marxa de la regidora Andrea Canelo, el setembre de l’any passat, que s’ha centrat a la seva tasca de diputada al Congrés dels Diputats, a Madrid. Bona part de les regidories que portava Canelo les ha assumit Rudy Benza.

LA PREGUNTA

Creu que l’absentisme és un dels principals problemes del mercat laboral?

En aquesta enquesta han votat 484 persones.