Ple municipal Nacho Simón: “Tenia claríssim que aquest era el meu darrer mandat com a alcalde” Ha deixat l’alcaldia aquest divendres després de 18 anys al càrrec Nacho Simón durant l'entrevista amb EL 9 NOU / Toni Torrillas | Toni Torrillas El 9 Nou 21/12/2025 Lliçà d’Amunt Eudald Sanz Després de 18 anys ininterromputs en el càrrec, Nacho Simón ha deixat aquest divendres l’alcaldia de Lliçà d’Amunt després del seu nomenament com a director de Serveis del Departament d’Educació i Formació Professional.… Contingut exclusiu per a subscriptors Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't Inicia sessió Registra't PSCple municipalalcaldiesNacho Simón Notícies relacionades Granollers reforça les inversions en mobilitat per instal·lar les càmeres de control a la ronda Sud Ferran Polo Granollers allarga el conveni pel cobriment d’un tram de l’R2 acordat amb Adif l’any 2022 i que encara no s’ha fet Ferran Polo El PP proposa una auditoria de seguretat, higiene i confort tèrmic dels parcs de Granollers El 9 Nou Granollers tanca el 2025 amb un romanent de tresoreria disponible de 3,6 milions Ferran Polo LA PREGUNTA Comparteix la decisió dels docents de rebutjar el preacord i tornar a les vagues? Sí No En aquesta enquesta han votat 792 persones. Vota Les + vistes La història d'una nena de Gualba impulsa el municipi a recaptar 70.000 euros per a la recerca del càncer infantil Una cafeteria a l'estil de la sèrie Bridgerton de Netflix a Granollers Granollers estrena la rehabilitació de la muralla medieval Els Mossos investiguen la mort d’un excursionista al terme de Montseny, prop de les Agudes Dues persones ferides i una d'identificada per una baralla al camp de l'Olímpic la Garriga La Garriga celebra Corpus amb 32 catifes de flors a carrers i places Les limitacions d'aparcament pel Tour a Granollers començaran tres dies abans [VÍDEO] L'incendi que crema la nau d'Honda a Santa Perpètua causa una gran columna de fum visible des de bona part de la comarca Prop d'un centenar de docents duen a terme una pedalada reivindicativa a l'AP-7 i la C-33 a Granollers La Saligarda implica veïns i entitats per denunciar la "prohibició" per part de l'Ajuntament
Granollers reforça les inversions en mobilitat per instal·lar les càmeres de control a la ronda Sud Ferran Polo
Granollers allarga el conveni pel cobriment d’un tram de l’R2 acordat amb Adif l’any 2022 i que encara no s’ha fet Ferran Polo