QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Presó per un veí de Vilalba acusat de cinc robatoris de tractores i remolcs de tràilers arreu de Catalunya

Els Mossos han desarticulat un banda formada per tres persones –un d’ells veí de Vilalba- que es dedicaven a sostreure tractores de camions que, després, feien servir per robar remolcs amb material a diversos punts de Catalunya. El material el portaven a una empresa de gestió de residus de Reus.


Un jutge ha enviat a presó a un veí de Vilalba Saserra de 32 anys acusat del robatori de cinc tractores de camions i remolcs comesos a diversos indrets de Catalunya. Els altres dos són veïns de Riudellots de la Selva i de Piera, que també van ingressar a presó després de declarar davant del jutjat de guàrdia que porta el cas. També s’ha detingut al gestor de compres d’una deixalleria de rius que està acusat de receptació i es considera col•laborador necessari.

La investigació va començar al maig quan una persona va denunciar la sostracció de dues tractores de camions que tenia estacionades al passeig de Can Tunis, a Barcelona. Un dels vehicles es va localitzar a Abrera amb les plaques de matrícula doblades. A partir d’aquí, es va fer un seguiment del vehicle i es va veure que es va fer servir per sostreure un remolc carregat de bigues de ferro a Sant Andreu de la Barca. Llavors, es va fer un seguiment del remolc fins a una deixalleria de Reus on es van fer les tres detencions.

El remolc amb el material recuperat estava valorat en uns 200.000 euros.

LA PREGUNTA

Marxa de vacances a fora del seu municipi aquest agost?

En aquesta enquesta han votat 115 persones.