Nou punt d’acompanyament a la ciutadania a les Franqueses

Es presta a l’Ajuntament i a Bellavista Activa de dilluns a divendres de 2/4 de 9 a 2 del migdia i els dimarts fins a 2/4 de 7 de la tarda

L’Ajuntament de les Franqueses ha posat en marxa el Punt d’Acompanyament a la Ciutadania, destinat a proporcionar suport i assistència a aquelles persones que requereixin ajuda en la realització de tràmits amb l’administració.

El nou espai, integrat dins del Servei d’Atenció a la Ciutadania (SAC), neix amb una visió centrada en la proximitat i l’atenció integral.

El Punt d’Acompanyament a la Ciutadania proporciona assistència, tant de forma presencial com telefònica, per tal de facilitar als ciutadans i les ciutadanes la seva interacció amb l’Ajuntament.

Així, es pretén contribuir a una gestió més àgil i eficaç dels tràmits municipals, afavorint alhora la transparència.

El Punt d’Acompanyament a la Ciutadania és una de les accions previstes per aquest mandat en el Pla d’Acció Municipal 2023-2027 creant un espai que faciliti les gestions i millori les relacions amb l’administració local.

El servei d’acompanyament a la ciutadania es presta en dues localitzacions: a l’edifici de l’Ajuntament i a l’equipament Bellavista Activa. Els horaris d’atenció són de dilluns a divendres, de 2/4 de 9 del matí a 2 de la tarda, ampliant-se el dimarts fins a les 2/4 de 7 de la tarda a les instal·lacions de l’Ajuntament. I els telèfons d’atenció telefònica són el 938 467 676m, a Corró d’Avall, i 938 615 435, a Bellavista.

LA PREGUNTA

Creu que tirarà endavant la jornada laboral de 37,5 hores?

Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't