L’Ajuntament de les Franqueses ha posat en marxa el Punt d’Acompanyament a la Ciutadania, destinat a proporcionar suport i assistència a aquelles persones que requereixin ajuda en la realització de tràmits amb l’administració.
El nou espai, integrat dins del Servei d’Atenció a la Ciutadania (SAC), neix amb una visió centrada en la proximitat i l’atenció integral.
El Punt d’Acompanyament a la Ciutadania proporciona assistència, tant de forma presencial com telefònica, per tal de facilitar als ciutadans i les ciutadanes la seva interacció amb l’Ajuntament.
Així, es pretén contribuir a una gestió més àgil i eficaç dels tràmits municipals, afavorint alhora la transparència.
El Punt d’Acompanyament a la Ciutadania és una de les accions previstes per aquest mandat en el Pla d’Acció Municipal 2023-2027 creant un espai que faciliti les gestions i millori les relacions amb l’administració local.
El servei d’acompanyament a la ciutadania es presta en dues localitzacions: a l’edifici de l’Ajuntament i a l’equipament Bellavista Activa. Els horaris d’atenció són de dilluns a divendres, de 2/4 de 9 del matí a 2 de la tarda, ampliant-se el dimarts fins a les 2/4 de 7 de la tarda a les instal·lacions de l’Ajuntament. I els telèfons d’atenció telefònica són el 938 467 676m, a Corró d’Avall, i 938 615 435, a Bellavista.
{{ comment.text }}