Castillo s’ha reunit amb el president de PxC i amb els dos únics regidors que la formació té actualment al Vallès Oriental (Josep Badia, a les Franqueses, i Ricard Buñuel, a Canovelles) per perfilar la seva candidatura.
Castillo és militant de Noves Generacions, la branca juvenil del PP, tot i que, segons PxC, ja ho ha deixat. A més, havia estat a punt d’integrar-se a la direcció dels populars a Sant Antoni de Vilamajor com a secretària però, segons han explicat fonts del PP a la comarca, la nova executiva no es va formalitzar. En canvi, en un comunicat, Castillo assegura que ha presentat “la baixa voluntària” com a secretària local perquè es va sentir “sense suport i col·laboració del PP local i comarcal”.
En els darrers mesos, Castillo s’ha significat en la denúncia a l’Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor de diverses problemàtiques que, segons ella, afecten la urbanització on viu, que està a cavall dels dos pobles.