QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Quatre marxes confluiran a Gallecs dimarts per la defensa del territori i contra el feixisme

La trobada a Gallecs serà a les 12 del migdia

Entitats sobiranistes com l’ANC i els CDR han convocat per aquest dimarts, dia de la Hispanitat, quatre marxes que sortiran de diversos punts i confluiran a Gallecs, on es farà un acte per la independència, la solidaritat antirepressiva, l’antifeixisme i la defensa del territori.

Les marxes sortiran simultàniament a les 10 del matí des de la rambla Balmes de Mollet, la plaça de la Vila de Palau-solità i Plegamans, el Sot d’en Barriques, de Parets i la plaça 1 d’Octubre de Santa Perpètua.

Tots aniran caminant fins a Gallecs, on, a les 12 del migdia, està previst que es faci un acte de caire polític davant de l’església romànica.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 739 persones.