QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Rafel Nadal explica les claus dels seus llibres en un acte del Club de Premsa d’EL 9 NOU

La conferència de l’escriptor omple la sala d’actes de Can Raspall, a la Garriga

El 9 Nou
24/05/2017
La Garriga

L’escriptor i periodista Rafel Nadal va explicar, aquest dimarts a la Garriga en un nova edició del Club de Premsa d’EL 9 NOU, el procés que segueix per fer els seus llibres, sobretot els quatre que ha escrit en els darrers anys en forma de novel·la: Quan érem feliços, Quan en déiem xampany, la maledicció dels Palmisano La senyora Stehdhal.

Nadal, que va dirigir el diari El Periódico de 2006 a 2010, i guanyador com a escriptor del premi Josep Pla de narrativa, va explicar davant la vuitantena de persones que omplien la sala d’actes de Can Raspall de la Garriga, com a partir d’algunes imatges viscudes, moments especials o frases que li tornen reiteradament al cap, es posa a treballar.

Va explicar les fonts d’inspiració de les novel·les, el profund procés de recerca de dades històriques que farceixen les seves novel·les i com mira de trobar inspiració sobre el terreny.

LA PREGUNTA

Està d’acord amb la prohibició de les xarxes socials als menors de 16 anys?

En aquesta enquesta han votat 693 persones.