Recoder ha explicat que aquest 2012 serà un any per “posar data al calendari” a aquelles infraestructures que afecten Catalunya i el Vallès Oriental i que depenen de pressupostos estatals. Entre les prioritats a reclamar a Madrid, ha enumerat el desdoblament de la línia de rodalies de Vic, l’avançament de les obres del quart cinturó viari o l’impuls del corredor mediterrani.
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, considera que la T-11 és una “iniciativa legítima”, tot i que avisa que no sap “quin efecte tindrà”. No veu malament que hi hagi persones que utilitzin una targeta que ja ha estat usada per altres viatgers. La T-11 consisteix en fer un viatge addicional mitjançant la cessió d’una T-10 esgotada. El passatger que rep la targeta pot fer un viatge de més mentre dura el temps amb dret a transbordament. El conseller avisa que l’objectiu és anar desplaçant els bitllets senzills i les T-10 cap a “”les targetes de mobilitat il·limitada, com són la T-mes i la T-trimestre”.
El conseller també ha recordat que pròximament es disposarà d’una targeta per aturats amb “nombrosos descomptes”. Recoder ha fet aquestes declaracions a Granollers, en unes jornades sobre infraestructures organitzades per Pimec.