QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Renfe adjudica les obres de millora de l’accessibilitat a l’estació de França de Mollet

Les farà la UTE Benjumea & MIJ Grúas per poc més de 4 milions

La companyia Renfe ha adjudicat les obres de millora de l’accessibilitat a l’estació de França de Mollet per un import de 4.056.291 euros a la UTE Benjumea & MIJ Grúas. El termini d’execució serà de 16 mesos a partir de l’inici dels treballs.

La retirada unilateral de l’antiga empresa adjudicatària Comsa SA per fer l’obra va obligar a realitzar un nou projecte per a l’estació.

La nova adjudicació inclou la renovació i modernització de l’edifici de viatgers i l’entorn de l’estació al voltant del vestíbul i s’afegeix a les ja previstes com la construcció d’un pas inferior amb ascensors a les dues andanes.

També es farà l’ampliació de les andanes fins a 200 metres, la substitució de l’enllumenat, la urbanització dels accessos i la instal·lació de noves marquesines que cobreixin l’accés als ascensors i les escales.

Paral·lelament, amb l’objectiu de millorar l’accés als trens, s’han finalitzat recentment les actuacions d’adequació, prolongació i repavimentat de l’andana principal que han costat 500.000 euros.

LA PREGUNTA

Creu que el final de la guerra d’Ucraïna és imminent?

10%
90%
En aquesta enquesta han votat 349 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

Fes un comentari

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't