QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Sant Fost millora el parc de Can Coromines

Els canvis responen a peticions fetes per famílies amb fills, usuàries del parc

L’Ajuntament de Sant Fost ha instal·lat dues taules de ping pong al parc de Can Coromines i té previst afegir altres elements de jocs per a infants de diferents edats, com una tirolina per a criatures de 6 a 14 anys, un sorral i una tanca per protegir l’àrea per ala més petits.

També es pavimentarà la pista de bàsquet i es farà l’adequació de camins per facilitar l’accés a la zona de jocs infantils. Per completar la zona de lleure, s’instal·laran dues taules de picnic.

L’actuació s’ha fet atenent a la petició de veïnes que, en representació de pares i mares amb fills usuaris del parc, es van reunir amb la regidora de Territori, Margarita Santos i amb l’alcaldessa, Montserrat Sanmartí, el passat mes de setembre. Els serveis tècnics de l’Ajuntament van estudiar la petició i van elaborar un projecte per tal de donar viabilitat a les millores del parc.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 182 persones.