QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Sant Quirze garanteix el subministrament d’aigua a totes les urbanitzacions

L’Ajuntament de Sant Quirze Safaja assegura a partir d’ara el subministrament d’aigua potable a totes les urbanitzacions dels municipi.


El 9 Nou
22/07/2016

Ha estat possible gràcies a les obres de connexió del pou del Faig amb l’estació de tractament d’aigua potable (ETAP) que hi ha al parc de l’Aigua. Per aconseguir-ho, s’ha construït una canonada entre aquests dos punts en una obra que ha costat uns 95.000 euros i que ha estat finançada al 100% per la Diputació de Barcelona.

Segons fonts municipals, el pou del Faig pot aportar un cabal de 20 metres cúbics per hora a la xarxa d’abastament d’aigua del municipi, segons els càlculs de l’aforament que va fer l’empresa Sorea l’any 2015. Aquest volum garanteix el subministrament a totes les urbanitzacions. Els treballs ja s’han enllestit i ja s’han fet les proves de funcionament del sistema de bombament de l’aigua fins a l’ETAP del parc de l’Aigua.

Aquest divendres al matí es farà una inauguració d’aquesta nova instal·lació amb la presència de Valentí Junyent, diputat delegat d’Espais Naturals i Medi Ambient i alcalde de Manresa. A 1/4 d’11 del matí, es farà una visita al pou del Faig. Una hora després, es faran els parlament als parc de l’Aigua.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 512 persones.