QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Acció de Salerm Cosmetics, de Lliçà de Vall, per recaptar diners per a la investigació del càncer de mama

La campanya compta amb la col·laboració de l’artista Elenoia, nom artístic d’Elena López Noia, il·lustradora i professora

El 9 Nou
17/10/2025
Granollers

L’empresa Salerm Cosmetics, amb seu a Lliçà de Vall, ha tret al mercat una nova edició del seu producte més solidari: el Salerm 21 Pink Edition, una mascareta capil·lar amb proteïnes de seda que hidrata en profunditat, repara la fibra capil·lar i protegeix del sol i la calor. L’objectiu és recaptar fons que es destinaran a la investigació científica contra el càncer i visibilitzar la importància de la detecció precoç de la malaltia. L’empresa hi destina un euro per cadascuna de les unitats que es venguin. L’acció solidària s’impulsa aquests dies coincidint amb el Dia Mundial Contra el Càncer de Mama aquest diumenge.

La campanya compta amb la col·laboració de l’artista Elenoia, nom artístic d’Elena López Noia, il·lustradora i professora que, després de superar un limfoma, ha trobat en l’art una manera d’expressar les seves emocions. “Dibuixar m’ajuda a entendre’m i a entendre el món. Per aquest projecte vaig voler transmetre il·lusió i resiliència i recordar que sempre hi ha motius per continuar endavant”, assegura Elenoia. Ho transmet a través de les il·lustracions orgàniques, els colors vibrants i els missatges d’esperança que acompanyen la darrera edició del Salerm 21 Pink Edition, detalla la companyia en un comunicat.

La presentació de l'acció solidària de Salerm
La presentació de l’edició d’aquest 2025 del producte de Salerm / Salerm Cosmetics

Salerm Cosmetics tira endavant aquesta acció solidària en col·laboració amb la Fundació Víctor Martínez Vicario, que es va crear l’any 2008 per la família Martínez Ribes i que porta el nom del fundador del grup, que va morir el desembre del 2018 als 78 anys. La fundació treballa en quatre eixos: el suport a treballadors i a professionals, l’impuls de l’educació en l’àmbit de l’estètica i el finançament de projectes d’ajuda oncològica.

Des del 2015, col·laboren amb l’Associació Espanyola contra el Càncer i l’Hospital Clínic de Barcelona. També fan accions d’acompanyament a dones que pateixen o han patit un càncer. “Cada Pink Edition venuda és un pas més cap a la investigació, la prevenció i l’esperança”, valora Ana Ribes, presidenta de la Fundació VMV i vicepresidenta del VMV Cosmetic Group.

El lot de Salerm que rebran els nous subscriptors d'EL 9 NOU
El lot de Salerm que rebran els nous subscriptors d’EL 9 NOU

Lot per a nous subscriptors d’EL 9 NOU

EL 9 NOU i Salerm Cosmetics ofereixen un lot de productes de la prestigiosa marca del sector de la perruqueria i l’estètica professional als nous subscriptors del diari. Pel preu de la subscripció anual al diari en paper i a la versió digital (191,50 euros), els nous subscriptors rebran un lot de productes Salerm valorat en uns 130 euros. Les persones que ja tenen una subscripció activa, poden apuntar-se a el9club per al sorteig d’un dels lots.

LA PREGUNTA

S’equivoca Junts trencant amb el PSOE?

En aquesta enquesta han votat 1308 persones.