Arrenca el pla alternatiu a Rodalies amb l’R3 tallada a l’estació de Montcada-Ripollet

Arrenca el pla alternatiu a Rodalies amb canvis a l’R4, que arriba a Cerdanyola i no a Fabra i Puig com estava previst

L’R4, L’R3, l’R7 i l’R1 han arrencat el servei aquest dilluns amb el pla alternatiu establert després de l’avaria provocada pel robatori de cable de diumenge. El servei a l’R3 és entre Puigcerdà i Montcada Ripollet, amb dos trens per hora i sentit,

Des d’allà, hi ha un servei d’autobusos per arribar a Fabra i Puig. En aquesta línia hi circulen el 33% dels trens habituals en hora punta i la meitat la resta del dia. A l’R4sud se circula fins a l’Hospitalet de Llobregat i a l’R1 i l’RG1 fins a Badalona i allà es deriven els viatgers al metro. El servei de l’R7 es fa amb autobusos.

A l’R4 Nord, s’insta els viatgers de Manresa, Terrassa i Sabadell a fer servir els Ferrocarrils de la Generalitat (FGC), i als de Montcada a l’R2. En concret a l’R4 Nord, ja que els trens havien d’arribar fins a Fabra i Puig però durant les primeres hores del dia només ho han fet fins a Cerdanyola del Vallès. Al migdia, ja han arribat fins a Fabra i Puig, a Barcelona.

Als usuaris de l’R4 Sud se’ls insta a enllaçar amb la línia 1 de Metro i també a la 5 a Cornellà. També s’encamina al Metro als viatgers que amb l’R1 arribin a Badalona, també als que ho facin amb l’R4 Sud.  

A l’R3, hi ha servei entre Puigcerdà i Montcada Ripollet, a partir d’allà servei alternatiu per carretera fins a Fabra i Puig, on els viatgers poden continuar amb la línia 1 de Metro.

Pel que fa a l’R7, els usuaris poden viatjar fins a Cerdanyola amb l’R4 i des d’allà s’ha establert un servei d’autobusos fins a l’estació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Una altra alternativa és l’autobús Exprés 3.

L’R8, l’R2 sud, l’R2 Nord, l’R11 i els regionals sud són els únics sense afectacions.

D’altra banda, els trens INtercity que circulen per ample convencional faran el servei amb doble tracció -per cap i cua- per evitar moviments en buit a l’àmbit de Barcelona.

Per tal d’informar els passatgers i encaminar-los, Renfe ha reforçat el personal d’informació i atenció al client a les estacions. Així, s’han sol·licitat 46 nous agents de reforç per torn.

LA PREGUNTA

Aquest any 2025 serà millor que el 2024?

Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't