QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

Arrenca la urbanització del sector de l’antiga Sati, a la Garriga

Els treballs d’urbanització afecten un àmbit de 6.000 metres quadrats

El 9 Nou
20/12/2024
La Garriga

El grup d’inversors locals que va comprar els terrenys de l’antiga empresa Sati, al nord del nucli urbà de la Garriga, ha iniciat les obres d’urbanització del sector, que preveuen una inversió d’1,8 milions i que assumeixen íntegrament. Els treballs d’urbanització afecten un àmbit de 6.000 metres quadrats.

S’urbanitza tot el front de la carretera de Vic amb una nova vorera, carril bici, fanals, passos de vianants per facilitar la mobilitat de les persones i boques d’incendis. També s’hi plantaran una cinquantena de nous arbres i s’hi posarà mobiliari urbà. Els vials dels extrems nord i sud es milloraran amb asfalt o paviment tou.

El sector està dividit en dues grans parcel·les, una de 42.500 metres quadrats a la banda nord i una altra de gairebé 11.000 metres quadrats al costat més proper als habitatges. A l’esstiu, l’Ajuntament va aprovar el projecte de reparcel·lació d’aquest àmbit de l’antiga Sati. Segons fonts municipals, el planejament permet l’ocupació màxima del 50% del sòl amb un volum de 8 metres cúbics per metre quadrat i una alçària màxima puntual de 16 metres. 

LA PREGUNTA

Veu bé que els EUA posin aranzels a Mèxic, Canadà i la Xina?

En aquesta enquesta han votat 315 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't