QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Els Bombers fan una desena de serveis durant el cap de setmana pel temporal de vent

Han fet sortides per retirar arbres i branques afectats per la ventada però també elements d’algunes construccions

Els Bombers de la Generalitat han fet entre dissabte i diumenge una dotzena de sortides per incidències relacionades amb el fort vent que ha bufat. Per la caiguda d’arbres o de branques, han fet intervencions a Sant Antoni, Sant Pere, Canovelles, la Llagosta, Sant Feliu i Cardedeu.

Hi ha hagut incidències relacionades amb elements d’edificis caiguts o amb perill de caure. És el cas de Llinars (una canalera), Caldes (unes teules), Sant Fost (una tanca metàl·lica), Parets (unes plaques a punt de caure) i Mollet (plaques d’una façana). A Sant Antoni, han retirat aquest diumenge a la tarda una pancarta que s’ha dessengaxat d’un extrem i dificultava el pas de vehicles.

A banda, divendres ja van fer una dotzena més de serveis relacionats per arbres o branques afectats pel temporal de vent. Els van fer a l’Ametlla, Caldes, Figaró, Sant Feliu, Cardedeu, Sant Celoni i Bigues i Riells del Fai.

LA PREGUNTA

Creu que s’està fent bé la gestió de la pesta porcina?

En aquesta enquesta han votat 111 persones.