Amb el títol “Fem la compra més sostenible” s’ha presentat la primera de les tres campanyes que Shop in Caldes, la marca sota la qual treballen comerços i Ajuntament, durà a terme per dinamitzar el comerç local, informa Roger Rams.
La primera campanya s’allargarà fins al dia 22 de novembre i consistirà a obsequiar amb una carmanyola reutilitzable totes les persones que presentin tres tiquets de compra en algun dels 170 establiments que hi participen, per valor de com a mínim 50 euros.
Centrades en la campanya nadalenca, les iniciatives s’acompanyaran amb accions com l’encesa dels llums de Nadal, que serà l’acte central de la segona campanya – el 29 de novembre –. Com ja s’ha fet en els darrers anys, els encarregats de fer l’encesa dels llums seran tres infants d’entre 6 i 12 anys, que sortiran escollits de la iniciativa “Llums, Nadal i Shop in Caldes”, que estarà oberta fins al 24 de novembre.
“L’objectiu principal és que tinguem gent passejant pels carrers de Caldes i comprant als nostres comerços”, apuntava la regidora de Comerç, Roser Xalabarder.
Finalment, diverses activitats familiars i lúdiques com ara jocs de màgia o una pintada de cares per a infants que es faran als principals eixos comercials del municipi, seran les protagonistes de la tercera campanya ,que es farà durant els dies 23 i 24 de desembre, coincidint amb dos dels dies en què hi ha més activitat comercial al municipi.
{{ comment.text }}