QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Cremen tres cotxes a Mollet i dos a Granollers en focs al carrer

A Mollet han cremat tres cotxes en un aparcament exterior al carrer Joaquim Mir. A Granollers, dos al carrer Álvarez de Castro

Els Bombers han treballat la matinada d’aquest dilluns en dos incendis que han cremat vehicles a la via pública a Mollet i Granollers. Tres en el primer cas i dos en el segon.

Segons fonts dels Bombers, a Mollet han cremat tres cotxes a l’aparcament del carrer Joaquim Mir cap a les 2 de la matinada. Els tres vehicles han cremat completament i no hi ha hagut persones ferides.

A Granollers, l’incendi s’ha produït cap a 2/4 de 5 de la matinada al carrer Álvarez de Castro, al barri de Sant Miquel. Dos cotxes que estaven estacionats han cremat del tot i un tercer s’ha vist afectat per les altes temperatures.

D’altra banda, a Canovelles, els Bombers han treballat per apagar dos focs que han afectat contenidors. El primer, cap a 2/4 d’1 de la matinada, al carrer de Riera. El segon, deu minuts després, al carrer del Sol. En aquest cas, també ha afectat una caixa de cartró que hi havia a l’exterior del contenidor.

LA PREGUNTA

Creu que els aranzels imposats per Donald Trump són una bona opció?

12%
88%
En aquesta enquesta han votat 553 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

Fes un comentari

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't