Una actuació de la policia estatal i la Policia Local de Cardedeu ha permès desmantellar una plantació de marihuana situada en un habitatge del carrer Isaac Albéniz del municipi. L’actuació s’ha fet aquest dimarts amb la participació d’agents dels dos cossos policials. També s’ha detingut una persona relacionada amb els fets que serien constitutius d’un delicte contra la salut pública per tràfic de drogues.
A la plantació, els policies hi han trobat 1.590 plantes que sumaven uns 260 quilos de pes. L’interior de l’habitatge estava preparat per al conreu intensiu de la droga.
L’actuació deriva de l’alerta que la Policia Local de Cardedeu va traslladar a la policia estatal davant dels indicis que hi pogués haver un cultiu de marihuana a la zona. El cos estatal va seguir la investigació fins a l’entrada i registre d’aquesta dimarts. Amb tot, l’actuació policial continua oberta per part de la policia estatal
{{ comment.text }}