QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Detingut per anar més de 30 quilòmetres en sentit contrari per la C-17

Va donar positiu per alcoholèmia després de posar en perill la resta de conductors durant prop de 30 quilòmetres

Els Mossos d’Esquadra han detingut un conductor per circular en sentit contrari per la C-17, durant prop de 30 quilòmetres, entre Montcada i Reixac (el Vallès Occidental) i Tagamanent, en sentit Ripoll. El conductor, a més, va donar positiu a la prova d’alcoholèmia a què va ser sotmès.

La persecució va acabar a Tagamanent, on la policia el va poder interceptar, fer-li la prova de l’alcoholèmia i detenir-lo.

LA PREGUNTA

Quina valoració fa la de la visita del papa?

En aquesta enquesta han votat 1001 persones.