Els Mossos d’Esquadra han detingut un home a quin van trobar dues peces d’haixix a l’interior del vehicle que conduïa. Segons van informar fonts de la policia catalana dissabte en un comunicat a les xarxes socials, els fets van passar a l‘àrea de descans que hi ha al quilòmetre 122 de l’AP-7, en terme de Llinars. Els fets van passar dimarts passat cap a les 5 de la tarda.

Segons han detallat fonts dels Mossos a EL 9 NOU, el vehicle va cridar l’atenció dels policies perquè li constatava un requeriment per part de la policia estatal. Per aquest motiu, els policies el van aturar. En fer-ho, van comprovar que el conductor no era el titular del cotxe.
Davant de les sospites que pogués estar amagant alguna cosa, van fer un escorcoll del vehicle i hi van trobar dues peces d’haixix força grans. Per aquest motiu, el cotxe i l’home van ser traslladats a la comissaria de Granollers on es va fer el pesatge de la droga.
L’home va quedar detingut acusat d’un delicte contra la salut pública per tràfic de drogues.