La Diputació de Barcelona ha iniciat les obres per habilitar un itinerari per a vianants a l’accés a Lliçà d’Amunt per la carretera de Granollers (la BV-1432). Tindrà 760 metres de llarg i anirà des de la rotonda d’entrada al municipi -a la cruïlla amb l’avinguda dels Països Catalans- fins a la cruïlla amb el camí de Can Merlés.
Les obres tenen un pressupost d’1,9 milions d’euros i inclouen l’ampliació del pont sobre el riu Tenes amb una nova estructura metàl·lica per guanyar espai per a l’itinerari per a vianants segur per a vianants. El termini d’execució dels treballs és de nou mesos.
L’itinerari tindrà una amplada de tres metres. El projecte inclou l’excució de voreres als fronts consolidats fins a l’altura de l’accés a Can Ribell. A banda, s’implantaran baranes de seguretat, parterres amb arbrat i arbustos entre la rotonda i l’accés al barri de Can Ribell i la instal·lació de nou enllumenat. També s’estendrà la xarxa de reg i es col·locaran semàfors en els punts on hi ha previstos passos de vianants per creuar la carretera amb seguretat.
Aquestes obres s’afegeixen a les que ja s’estan executant a la BV-1432 a l’entrada de Granollers, pel costat nord de la calçada entre la rotonda de la Terra Alta i la carretera de Caldes, voltant el perímetre del camp de futbol de Can Gili.
Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't