QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Els hospitals de Granollers i Vic es coordinen per atendre l’obesitat mòrbida

25 especialistes dels dos centres han participat en una jornada

La Fundació Privada Hospital Asil de Granollers i el Consorci Hospitalari de Vic coordinen recursos, professionals i circuits assistencials en tractaments de cirurgia bariàtrica per a persones que pateixen obesitat mòrbida. Aquesta cirurgia permet reduir l’estómac i el recorregut intestinal efectiu en pacients amb problemes greus d’obesitat.

Professionals de les dues institucions van participar dimecres en una jornada d’aquest programa assistencial compartit que ofereix una tractament integral i al mateix territori on resideixen les persones afectades.

La sessió va reunir 25 especialistes que van parlar de millorar el circuit d’atenció conjunt i compartir experiències. Es va valorar ampliar la col·laboració a la cirurgia plàstica o metabòlica.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 169 persones.