La Policia Local de Caldes ha detingut un home de 28 anys i veí del municipi acusat d’un delicte contra la salut pública per tràfic de drogues. Els fets van passar divendres de la setmana passada a mitjanit a la plaça Lluís Companys, segons ha informat l’Ajuntament aquest dimecres en un comunicat.
Una patrulla de la Policia Local que feia tasques de vigilància a la zona va observar un home amb una actitutd sospitosa a la zona. Llavors, van veure com s’acostava a un vehicle. Va ser en aquest moment quan van intervenir i el van enxampar venent la droga.
L’arrestat portava al damunt cinc dosis més de susbstàncies estupefaents preparades per vendre. Tamnbé diners en efectiu amb bitllets fraccionats.
Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't