QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

El govern licitarà les obres de la variant de la C-59 a Sant Feliu aquest any

El projecte preveu una via de quatre quilòmetres a l’oest del nucli urbà de Sant Feliu

La Generalitat licitarà les obres de la variant de la C-59 a l’alçada de Sant Feliu “abans d’acabar l’any”. El Secretari General del Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Jordi Terrades, va explicar-ho durant la Festa de la Rosa del PSC al Moianès, que es va celebrar dissabte al Parc de l’Aigua de Sant Quirze Safaja.

Terrades va insistir que des del Departament treballen per “donar resposta a les reivindicacions del territori”. El projecte preveu una variant de quatre quilòmetres a l’oest del nucli urbà de Sant Feliu que permetrà alliberar de trànsit el pas que ara travessa el nucli urbà. La està projectada amb un carril en sentit Caldes i dos en direcció nord tot per facilitar l’avançament dels vehicles lents.

Durant l’acte de dissabte, també hi va intervenir l’alcalde de Sant Quirze, Carlos Lupiáñez, que va posar en valor l’espai on es va fer la festa per reivindicar el paper de l’aigua en els entorns rurals.

El primer secretari del PSC al Moianès, Enric Terencio, i el primer secretari de la federació del PSC al Vallès Oriental i el Moianès, i Jonatan Martínez, van mostrar la seva “satisfacció” per celebrar la primera Festa de la Rosa en una comarca on els resultats dels socialistes “no sempre han estat favorables”. També hi van desgranar alguns rels reptes principals que té el territori. L’exalcaldessa de Sant Quirze Assumpta Camps va rebre un homenatge per la seva dedicació al PSC.

LA PREGUNTA

Està a favor de l’ampliació de l’aeroport del Prat?

En aquesta enquesta han votat 293 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't