QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Granollers busca empresa per acabar el nou pas sota les vies a tocar de l’Estació del Nord

La inversió prevista és d’1,03 milions i el termini per fer les obres s’ha fixat en vuit mesos

L’Ajuntament de Granollers ha obert el tràmit administratiu per contractar l’empresa que s’encarregarà d’urbanitzar els accessos al nou pas per sota les vies prop de l’estació de la línia del Nord que l’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries…

Contingut exclusiu per a subscriptors

Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 314 persones.