QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

L’Hospital de Granollers millora el temps d’espera i la satisfacció dels pacients

Amb una satisfacció global de 8’61, el centre sobrepassa lleugerament la mitjana catalana

El 9 Nou
25/07/2025
Granollers

La satisfacció dels pacients hospitalitzats a l’Hospital General de Granollers ha millorat respecte a l’any 2024, segons els resultats de l’enquesta PLAENSA 2025. Entre d’altres indicadors, el centre ha reduït el temps d’espera en llista, i ja se situa en la línia de la mitjana d’hospitals de Catalunya.

Al llarg d’aquests mesos, l’estudi PLAENSA ha recollit l’opinió de les persones usuàries sobre diversos aspectes del procés assistencial en els hospitals d’aguts del sistema sanitari públic. A l’Hospital de Granollers, les millores travessen tots els àmbits analitzats. Un indicador clau és el grau de satisfacció global, que es manté en valors positius. Ha augmentat fins a 8,61 punts aquest 2025, superant els 8,15 punts assolits l’any anterior. Així, se situa lleugerament per sobre de la mitjana de Catalunya, que és de 8,45 punts. Aquest resultat posa de manifest la confiança i fidelitat dels pacients amb el centre, amb un 91,3% de les persones enquestades que tornarien a l’hospital.

Un altre dels avenços més destacats fa referència al temps en llista d’espera, que ha passat d’un 66,4% de satisfacció a un 69,7% aquest 2025. Aquesta millora és fruit d’una línia de treball encetada per part del centre per tal de reforçar l’accessibilitat als serveis d’hospitalització. Altres aspectes rellevants, així com el tracte per part del personal o la informació facilitada sobre el seu estat de salut i les proves realitzades, també han experimentat millores respecte l’any anterior. Algunes puntuacions han sobrepassat el 90%.

La Dra. Beatriu Bayés, directora general de l’Hospital, vol reconèixer “la tasca constant i compromesa dels i les professionals, que amb el seu treball diari fan possible una atenció hospitalària de qualitat”.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 139 persones.