Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort aquesta nit passada d’un intern de la presó de Quatre Camins, a la Roca, a mans presumptament del seu company de cel·la. Segons ha informat el Departament de Justícia, l’agressió s’ha produït sense arma blanca. Els professionals del centre han activat els protocols d’actuació corresponents i han intervingut de manera immediata. Els serveis mèdics han atès els interns i s’ha informat els serveis d’emergències i l’autoritat judicial competent.
Els Mossos d’Esquadra i els serveis penitenciaris han iniciat les actuacions corresponents per esclarir les circumstàncies dels fets. La investigació i l’autòpsia determinarà l’origen i les circumstàncies de l’incident. La direcció del centre està en contacte amb els familiars del finat i s’estan oferint els suports previstos en aquests casos. Justícia destaca que els dos interns no tenien antecedents d’incompatibilitat.
Segons el sindicat penitenciari SICAP-Fepol, la víctima ha mort després de ser localitzat inconscient dins de la seva cel·la, estès a terra enmig d’un bassal de sang i amb un llençol lligat al coll. D’acord amb els informes dels professionals actuants, els fets van passar cap a 2/4 de 12 de la nit.
Els funcionaris van trobar el mort sota la finestra, inconscient, envoltat de sang i amb un llençol lligat al coll. El pressumpte autor era dins la mateixa cel·la assegut en una cadira, aparentment tranquil.
Els treballadors de Quatre Camins van activar immediatament els serveis mèdics, van assegurar la situació i van aïllar preventivament l’altre ocupant de la cel·la. La víctima va ser traslladada en llitera al departament d’infermeria, on finalment se’n va certificar la mort.