QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

El jurat troba culpable d’assassinat un home jutjat per matar-ne un altre a Vallgorguina després de practicar ‘chemsex’

El fiscal demana per a l’acusat una pena de 19 anys de presó

El jurat ha considerat culpable del delicte d’assassinat amb traïdoria l’home que ha estat jutjat aquests darrers dies a l’Audiència Provincial de Barcelona per la mort d’un altre a punyalades a Vallgorguina. Va passar després d’haver quedat amb ell per practicar ‘chemsex’, pràctica sexual vinculada al consum de drogues.

Els fets van tenir lloc en una casa el 2023 i el fiscal demana per a l’acusat 19 anys de presó. Segons el ministeri públic, un cop al domicili de la víctima i després de prendre substàncies estupefaents, el processat va agafar un ganivet i va apunyalar en diverses ocasions la víctima.

La sessió de lectura del veredicte divendres al migdia a l’Auduència de Barcelona / TSJC

Tot i les ferides va aconseguir fugir de l’immoble saltant al carrer des d’una alçada de tres metres, fins que finalment va caure desplomat i va morir.

L’acusat, que compleix presó preventiva des del 17 de febrer del 2023, va arribar just el dia abans a Barcelona en un vol procedent de Londres per passar uns dies amb la víctima. Un dels dos pagava a l’altre per mantenir les relacions sexuals, en el marc de la pràctica denominada ‘chemsex’.

La víctima el va anar a recollir a l’aeroport i junts van marxar en cotxe fins al domicili de Vallgorguina on va tenir lloc la mort. Cap a dos quarts d’onze de la nit van començar a consumir drogues i a practicar sexe, situació que es va allargar fins a tres quarts de tres de la matinada. En aquell punt, segons indica l’escrit de la Fiscalia, l’acusat es va adreçar a la cuina, va agafar un ganivet i va agredir la víctima en diverses ocasions al pit i l’esquena.

El ferit va aconseguir fugir i va saltar des d’una de les sortides de l’immoble fins al carrer, des d’una alçada d’uns tres metres. Va fugir corrent per la via pública uns quinze metres, però finalment va caure a terra desplomat a causa de les ferides que havia patit.

El presumpte agressor va ser detingut minuts després per agents policials, que no van haver d’utilitzar la força per reduir-lo.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 123 persones.