QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

La Bonoloto deixa 61.000 euros de premi a l’Ametlla

S’ha venut a l’administració del centre comercial Sant Jordi

El Kiosc del centre comercial Sant Jordi, al peu de la C-17, a l’Ametlla, ha segellat una butlleta de la Bonoloto premiada amb 61.155,35 euros en el sorteig que es va fer aquest dimecres al vespre.

És una de les tres butlletes segellades a tot l’Estat amb un premi de segona categoria. Ha endevinat cinc dels sis números de la combinació guanyadora i el número complementari. No hi va haver cap premi de primera categoria.

La combinació guanyadora va estar formada pels números 37, 03, 01, 29, 28 i 40. El complementari va ser el número 38. El reitegrament, que permet la devolució dels diners jugats, va ser pel 6.

La recaptació total del sorteig va pujar a 2.836.000 euros. Les altres butlletes que han obtingut el premi de segona categoria han estat segellades en una administració de la Travessera de les Corts, en terme de l’Hospitalet. La tercera s’ha generat per internet.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 187 persones.